Pracovník zákaznického servisu pro export

Anglický jazyk – výborná znalost slovem i písmem
Německý jazyk – výborná znalost slovem i písmem
Zkušenost z administrativy – vyřizování obchodních případů ( zpracování objednávek, komunikace s klienty, komunikace s obchodním týmem, fakturace, vyhodnocování platební morálky, vyřizování reklamací, zařizování dopravy k zákazníkům s dopravcem )
Komunikativní, aktivní, odpovědný, samostatný, rozhodný, připraven vždy pomoci ( supportive), příjemné/ přátelské vystupování, týmový hráč, flexibilní, orientovaný na výsledek
Výkon práce je v Praze 3 – kandidát by tedy měl být z Prahy a okolí a schopen každý den dojíždět do kanceláře

Hlavní město Praha - Praha 3

Další informace

Výše nabízeného úvazku Plný úvazek
Nabízená mzda/plat 40000 Kč
Požadované vzdělání Úplné střední vzdělání s maturitou / Vysokoškolské vzdělání
Odvětví Obchod a cestovní ruch
Místo výkonu práce Praha 3
Kontaktní osoba Markéta Nováková
E-mail marketa.novakova@cpg-europe.com
Telefon 296565333
IČO 15890813