Pracovník technické podpory pro zákazníky (Technical Care Representative) se znalostí angličtiny

Jako pracovník technické péče pro zákazníky budete hlasem AT&T pro miliony zákazníků, kteří využívají naše služby: prémiový balíček pokročilé televize, vysokorychlostního internetu a digitálních telefonních služeb. Budete hrát zásadní roli při vytváření zákaznické zkušenosti v řadě oblastí – od základního technologického poradenství po řešení potíží a plánování oprav. Nabízíme vám příležitost získat cenné zkušenosti, ale i přístup ke zdrojům, které vám pomohou posunout vlastní budoucnost. A spolu s ní tu naši. Přinášení nejlepších služeb svého druhu je pro nás pouze začátek. V AT&T se soustředíme na to, abychom naše zákazníky udržovali ve spojení s lidmi, zábavou a informacemi, na nichž jim záleží. Ať už jste čerstvým absolventem, či máte předchozí zkušenosti, nabízíme vám skvělou příležitost přidat se k našemu rostoucímu týmu a zjistit, kam vás kariéra v AT&T dovede.

A co z toho budete mít vy? Jako zaměstnanec AT&T budete mít nárok na řadu skvělých benefitů, jako je práce v inovativním pracovním prostředí, teambuildingové akce, nadprůměrné finanční ohodnocení a zdravotní a lifestylové benefity.

Pokud máte o pozici zájem, musíte disponovat plynulou znalostí angličtiny (úroveň B2-C1) a být časově flexibilní pro práci v prostředí 21/7 – což je nezbytné vzhledem k obsluhování našich zákazníků na celém světě. Potřebovat budete také schopnost na naše zákazníky dělat dobrý dojem. My vám naopak poskytneme potřebné proškolení, nástroje a zkušenosti k dalšímu rozvoji vaší kariéry. Předchozí zkušenost z oblasti technologické či jiné podpory je výhodou, ale není nezbytná.

Hlavní náplň práce:
odpovídat na telefonáty zákazníků jakožto první kontaktní bod v rámci AT&T
zajistit pozitivní klientskou zkušenost prostřednictvím úspěšného vyřešení problému
řešit širokou škálu otázek spojených s produkty a službami AT&T

Klíčové kompetence a dovednosti:
pokročilá znalost angličtiny slovem – úroveň B2-C1
logické myšlení a orientace na řešení problémů
zájem o technologie a ochota učit se novým věcem
znalost práce s PC/Windows
dobré organizační schopnosti a orientace na detail
pracovní odolnost a disciplína nezbytná pro týmovou práci v náročném prostředí
schopnost pracovat v rámci systému směn 21/7

Důležité informace:
Výběrové řízení: dva (2) video-pohovory se zapnutou kamerou
Typ smlouvy: bez časového omezení
Možnost práce na částečný úvazek: kromě práce na plný úvazek nabízíme také částečné úvazky, i v takovém případě je ale nezbytné prvotní zapracování v délce 6-8 týdnů na plný úvazek. První smlouva je uzavírána na dobu určitou v délce jednoho (1) roku. Nabízíme časovou flexibilitu s možností pracovat 20-32 hodin týdně v rámci následujících směn: pondělí-pátek: od 8.00 do 17.00, sobota a neděle: od 13.00 do 5.00.
Poznámka – studenti v ČR: žádost o práci na částečný úvazek můžeme akceptovat jen v případě státních příslušníků zemí EU/EHP a osob s trvalým pobytem a přístupem na pracovní trh.
Standardní pracovní doba: režim 21/7 s 8hodinovými směnami. Aktuální směny jsou plánovány od 11.00 do 8.00 SEČ, včetně víkendů.
Mzda: od 29 300 Kč / měsíc (při 40hodinovém pracovním týdnu). Skutečná mzda je vyšší v závislosti na postupném zvyšování kompetencí a příplatcích za směny; pro orientaci lze uvést průměrnou mzdu ve výši cca 43 700 Kč/měsíc. Zaměstnanci s nejvyšším výkonem mohou dostávat bonusy ve výši až 4 400 Kč/měsíc. Všichni zaměstnanci pak mohou získat firemní bonus ve výši cca 5% roční základní mzdy. Ohodnocení podléhá interním pravidlům a podmínkám. Všechny uvedené hodnoty jsou v hrubém vyjádření, před zdaněním.
Zaměstnanecké benefity: roční dovolená v délce 25 dnů, stravenky v hodnotě 135 Kč, kvalitní počáteční proškolení, doplňková zdravotní péče v zařízeních Canadian Medical, příspěvek na důchodové spoření a životní pojištění, jazykové kurzy a další podnikové i externí vzdělávání, jídelna Sodexo (vouchery FlexiPass), a další.
Místo výkonu práce: v závislosti na pracovním výkonu a možnostem domácího prostředí (tichý prostor bez rušivých prvků, rychlé a spolehlivé internetové připojení) podporujeme práci přes internet. Zároveň si vyhrazujeme právo zaměstnance kdykoli odvolat zpět do kanceláře, pokud to vyžadují potřeby našich zákazníků. Prvních 90 dnů může být vyžadována přítomnost na pracovišti. Standardně probíhá prvotní fáze zácviku online, zatímco následující dva měsíce tvoří telefonní hovory z kanceláře. Následně může supervizor povolit na práci z domova – žádost je posuzována v závislosti na pracovním výkonu zaměstnance a možnostem jeho domácího prostředí.
Životopis prosím nahrajte v angličtině.
Jihomoravský kraj - Brno

Další informace

Výše nabízeného úvazku Plný úvazek
Nabízená mzda/plat 29300 - 43000
Požadované vzdělání stredni s maturitou
Odvětví Administrativa
Místo výkonu práce Brno
Referenční číslo nabídky na úřadu práce 23 336 620 744
Kontaktní osoba Katerina Velka
E-mail katerina.velka@intl.att.com